Piackutatások

A Szinapszis teljes körű piackutatási szolgáltatást nyújt ügyfelei számára, illetve piackutató partnereinek végez adatfelvételt is. Az alábbi módszereket alkalmazzuk a mindennapokban:

 

  • Fókuszcsoportos, mélyinterjús kutatások és etnográf interjúk
  • Online vitafórumok (bulletin boardok) és online piackutatási közösségek (MROC) építése és menedzsmentje
  • In-store szemkamerás kutatások, web- usability tesztek
  • Readability kutatások betegtájékoztatók tesztelésére
  • Személyes (mobile CAPI), telefonos (CATI) és online (CAWI) kérdőíves kutatások, valamint ezek hibrid ötvözete szükség szerint
  • Desk research, háttértanulmányok, statisztikai elemzések és modellezés
  • Web tartalom és social media elemzés
  • Próbavásárlások (MysteryVisit)
  • Közvélemény-kutatások (Amygdala Közvélemény-kutató Intézet)

További szolgáltatásaink

Márkázott termékek

Márkázott termékek

A Szinapszis saját finanszírozásból folyamatosan szolgáltat a piac számára adatokat, kutatási eredményeket, tanulmányokat, ezek egy része publikálásra került vagy ingyenesen hozzáférhető a honlapon, néhány pedig megvásárolható.

Tanácsadás

Tanácsadás

Egészségügyi és gyógyszeripari piackutatások  során szerzett iparági tudásunk, tapasztalatunk eredményeként cégünk szakértői döntéstámogató tanácsadással is ügyfeleink rendelkezésére állnak.

Call-center

Call-center

A Szinapszis saját call-centere 70 állással működik, több mint 10 főállású, B2B és egészségügyi kutatásokban és kommunikációban jártas operátorral.