Név szerint növekvő
Név szerint csökkenő
Kiadás dátuma szerint növekvő
Kiadás dátuma szerint csökkenő
Ár szerint növekvő
Ár szerint csökkenő

Hogyan alszanak Magyarországon

  • Módszer:
  • online kérdőíves adatfelvétel (CAWI)
  • Kiadás időpontja:
  • 2024. március 13.
  • Célcsoport:
  • magyar lakosság (reprezentatív minta)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 14 dia

ingyenes

Tartalom

Az Alvás Világnapja alkalmából, a Budapesti Alvásközponttal együttműködve, a Szinapszis piackutató cég 2024-ban immár 5. alkalommal mérte fel a magyar lakosság alvási szokásait, és vizsgálta, milyen változásokat hoztak az elmúlt évek az alvás minőségében.

Magánegészségügyi piac és magánegészségügyi szolgáltatók Magyarországon 2022

  • Módszer:
  • desk research
  • Kiadás időpontja:
  • 2022. szeptember 30.
  • Célcsoport:
  • Magánegészségügyi szolgáltatók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 194 dia

500.000,- Ft

Tartalom

A hazai magánegészségügyi szolgáltatói piacot áttekintő legfrissebb 2022-es tanulmány, mely magában foglalja a magánegészségügyi piac bemutatását (méretének becslése, trendek, kiadások alakulása, szolgáltatók kategórizálása, üzleti és finanszírozási modellek, finanszíozási kitekintés, fogászati magánellátás, egészségpénztárak), továbbá 75 magánegészségügyi szolgáltató kategorizálva kerül bemutatásra. A kategorizálás megmutatja az egyes szolgáltatók specializációját, a részletes bontás (méret, árbevétel, szolgáltatási kör) pedig a méretkülönbségeket szakterületenként is. A tanulmányban a pénzügyi adatok idősorosan is szerepelnek, egyéni és makro (szektor) szinten is.

PharmaNetTrack 2022

  • Módszer:
  • online kvantitatív kutatás (n=400)
  • Kiadás időpontja:
  • 2022. szeptember 1.
  • Célcsoport:
  • 400 patikus országosan vegyes eloszlással. A mintaösszetétel: válaszadók beosztása: 25% patikavezető, 25% gyógyszerész, 50% szakasszisztens. Válaszadók munkahelye: 34% láncos, 33% társulás, 33% független patikák
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 40 dia

1.000.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány bemutatja a patikusok digitális felhasználói és információszerzési szokásait, valamint képet ad az irányukban megvalósuló gyógyszergyári multichannel kommunikációról és annak patikusok általi megítéléséről. Rámutatunk a patikavezetők, gyógyszerészek és szakasszisztensek közötti különbségekre. A tanulmány stratégiai insightokat nyújt a gyógyszercégek számára a patikusok, gyógyszerészek felé történő kommunikációs és multichannel marketing aktivitások megtervezéséhez

A szakorvosok helyzete 2022-ben

  • Módszer:
  • Egyéni mélyinterjúk (n=31)
  • Kiadás időpontja:
  • 2022. június 1.
  • Célcsoport:
  • Magyar szakorvosok: akik kizárólag állami ellátórendszerben dolgoznak, vagy állami és magánellátórendszerben dolgoznak, vagy kizárólag magán ellátórendszerben dolgoznak.
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 60 dia

1.000.000,- Ft

Tartalom

Az egészségügyi szolgálati jogviszonyról szóló törvény hatásai és a szakorvosok szakmai tájékozódási attitűdjei kutatás feltárja, hogy milyen hatást gyakorolt a szakorvosok helyzetére a 2020-ban bevezetett egészségügyi szolgálati jogviszonyról szóló törvény, annak rendelkezései hogyan befolyásolták az orvosok munkáját, szakmai és karrierlehetőségeit, és végeredményben hogyan járulnak hozzá a tradicionálisan hierarchizált szakorvosi rendszer gyökeres átalakulásához. Tanulmányunkban bemutatjuk azokat az újonnan beazonosítható szakorvosi szegmenseket, amelyeket szakmai karrier, jövedelmi szempontok, ellátórendszer típusa (állami; magán), kor alapján meghatároztunk.

Magánegészségügy Magyarországon 2021-2022 tracking

  • Módszer:
  • online kérdőíves adatfelvétel (CAWI)
  • Kiadás időpontja:
  • 2022. május 2.
  • Célcsoport:
  • magyar lakosság (reprezentatív minta)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 35 dia

500.000,- Ft

Tartalom

2022 tavaszán és 2021 tavaszán végzett kutatásainak célja felmérni, milyen attitűdök és fogyasztói szokások jellemzik a lakosságot a magánegészségügyi intézményekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, s általánosságban hogyan jellemezhető a magánegészségügyi szektor Magyarországon. Tanulmányunk mindkét kutatás eredményeit tartalmazza, összehasonlító tracking elemzéssel.

Hatékony OTC kommunikáció

  • Módszer:
  • Kvalitatív fogyasztói egyéni interjúk
  • Kiadás időpontja:
  • 2020. május 31.
  • Célcsoport:
  • 18-65 közötti, ABC státuszú OTC fogyasztók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 28

ingyenes

Tartalom

OTC fogyasztók körében tártuk fel, mi a hatékony kommunikáció OTC gyógyszerekkel kapcsolatosan, az alábbi témákat veséztük ki: médiafogyasztás, reklámok, információszerzés és vásárlói döntések

Gyógyszer-attitűdök fesztiválozó fiataloknál

  • Módszer:
  • Kvantitatív személyes felmérés
  • Kiadás időpontja:
  • 2018. szeptember 20.
  • Célcsoport:
  • Fiatalok
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 13 dia

ingyenes

Tartalom

A 2018-as Balaton Sound fesztivál résztvevőit kérdeztük a gyógyszerekkel kapcsolatos attitűdjeikről és gyógyszervásárlási, felhasználási szokásaikról

MediJournalTrack 2018 ajánló

  • Módszer:
  • Offline (CATI) kérdőíves kutatás
  • Kiadás időpontja:
  • 2018. szeptember 20.
  • Célcsoport:
  • Háziorvosok és szakorvosok
  • Nyelv:
  • Magyar
  • Terjedelem:

ingyenes

Tartalom

A Szinapszis MediJournalTrack 2018, azaz a szaklapolvasás kutatásunk elkészült háziorvosi és számos szakorvosi célcsoportra 2018. augusztus-szeptemberében. A riport szakonklént bemutatja, az ismert, olvasott és kedvelt print és online szaklapokat, valamint bemutatja a szakmai/tudományos, valamint a gyógyszerinformációk forrásait az orvosok számára. A letölthető dokumentum a kutatási jelentés ajánlója.

10 szakorvos az egészségügy 10 évéről

  • Módszer:
  • Kvalitatív tanulmány
  • Kiadás időpontja:
  • 2017. július 25.
  • Célcsoport:
  • Szakorvosok
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 44 dia

2.000.000,- Ft

Tartalom

10 szakorvos szemüvegén keresztül tekintünk vissza az egészségügy elmúlt 10 évére, a gyógyítás körülményeinek, saját egszisztenciájuknak, a gyógyszergyártók aktivitásának és kommunikációjának változásaira.

MedNetTrack CEE 2017/2018

  • Módszer:
  • Ajánló
  • Kiadás időpontja:
  • 2017. június 19.
  • Célcsoport:
  • Orvosok
  • Nyelv:
  • Angol
  • Terjedelem:
  • -

ingyenes

Tartalom

A Szinapszis MedNetTrack™ 2017/2018 tanulmánya 2017 Q2-Q4-ben készül el. Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Magyarország, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Románia, Bulgária és Törökország feltételes részvételével. Témái: Internet penetráció, e-maili, okos eszközök, orvosi alkalmazások, online információs igények és források, Web 2.0 és közösségi média (fórumok, blogok, Facebook, Twitter, Instagram), Internet szerepe az orvos munkájában, MCM: e-DM, e-detailing, digital detailing, remote detailing, tele-detailing, webcasting, online orvosi portálok, eCME, online orvos-beteg kommunikáció

Digitális tájékozódás a diabetológiában

  • Módszer:
  • Mélyinterjúk, naplózás, etnográfia, netnográfia
  • Kiadás időpontja:
  • 2016. december 1.
  • Célcsoport:
  • Diabetológusok, betegek
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 60 dia

2.950.000,- Ft

Tartalom

A Szinapszis Kft. saját kvalitatív mélyinterjús kutatást készített 2016 őszén diabetológusok és 2-es típusú diabéteszes betegek körében, melyben az információszerzési szokásokra, forrásokra, eszközökre, orvos-beteg kommunikációra kérdeztünk. Szakértői mélyinterjúk és etnográf beteginterjúk mellett alkalmaztunk digitális naplózást és netnográfiai adatgyűjést is, valamint a riport tartalmaz adatokat a Szinapszis más saját kutatásaiból is.

MedNetTrack Whitepaper

  • Módszer:
  • Whitepaper
  • Kiadás időpontja:
  • 2016. július 7.
  • Célcsoport:
  • Orvosok
  • Nyelv:
  • angol
  • Terjedelem:
  • 6 oldal

ingyenes

Tartalom

A 9 Kelet-Közép európai országra kiterjedő Szinapszis MedNetTrack kutatás legfrissebb adatainak kivonatos változata. Összefoglalja az orvosok internet, és okos eszköz használati szokásait, a multi-channel marketinggel szembeni attitűdjüket és mindennapi gyakorlatukat.

Orvoslátogatói Hangulatjelentés 2016

  • Módszer:
  • Online kérdőíves kutatás
  • Kiadás időpontja:
  • 2016. április 18.
  • Célcsoport:
  • Orvoslátogatók
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 27 dia

ingyenes

Tartalom

A Szinapszis a Ventívvel közösen évek óta kérdezi az orvoslátogatók véleményét a munkájukról, jövőképükről. A kutatás szintén kitér a digitalizációjukra, az MCM eszközök elfogadására és alkalmazására.

Mióma - Tartalom és elérés online felületeken

  • Módszer:
  • Netnográfia
  • Kiadás időpontja:
  • 2016. április 1.
  • Célcsoport:
  • gyógyszeripari marketing
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  •  21 dia

100.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány bemutatja az alapvető érdeklődési adatokat, elérési potenciált, a célcsoport elérésének felületeit, és az online tartalmak megoszlását a miómával és az arra való keresésekkel kapcsolatosan.

Reflux - Tartalom és elérés online felületeken

  • Módszer:
  • Netnográfia
  • Kiadás időpontja:
  • 2016. április 1.
  • Célcsoport:
  • gyógyszeripari marketing
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  •  17 dia

100.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány bemutatja az alapvető érdeklődési adatokat, elérési potenciált, a célcsoport elérésének felületeit, és az online tartalmak megoszlását a reflux betegséggel és az arra való keresésekkel kapcsolatosan.

GLOBAL Turizmus Monitor

  • Módszer:
  • Online kérdőíves kutatás
  • Kiadás időpontja:
  • 2015. május 12.
  • Célcsoport:
  • Lakosság
  • Nyelv:
  • angol
  • Terjedelem:
  • 50 dia

ingyenes

Tartalom

A GLOBAL piackutató cégek szövetsége, melynek Szinapszis is a tagja 2015-ben elkészítette a turisztikai desztinációs kutatását 24 ország, köztük Magyarország részvételével.

OTC Choice mozgásszervi fájdalom

  • Módszer:
  • Online kérdőíves kutatás
  • Kiadás időpontja:
  • 2015. január 15.
  • Célcsoport:
  • Kategória használók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 50 dia

500.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány a mozgásszervi fájdalomcsillapítás kezelésére szolgáló OTC készítményekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdöket mutatja be. Az OTC gyógyszereken felül a tanulmány tartalmazza az egyéb gyógyhatású szerek vásárlását is. Online kérdőíves kutatás 2014 novemberében, 608 fő kategória vásárló körében.

PharmaImageTrack 2014

  • Módszer:
  • Telefonos kérdőíves kutatás
  • Kiadás időpontja:
  • 2014. szeptember 29.
  • Célcsoport:
  • Lakosság
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 79 dia

400.000,- Ft

Tartalom

A hazai gyógyszergyártók ismertsége és megítélése a felnőtt lakosság körében országosan reprezentatív mintán. A tanulmány részletesen bemutatja, milyen információi vannak a hazai lakosoknak a gyógyszercégekkel, illetve a gyógyszeriparral kapcsolatban. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2014 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Telefonos kérdőíves kutatás 2014. augusztusban, 1000 fős felnőtt lakosság körében országosan reprezentatív mintán.

PharmaJournalTrack 2014

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás
  • Kiadás időpontja:
  • 2014. április 1.
  • Célcsoport:
  • Patikavezetők és expediálók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 42 dia

350.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai patikusok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a patikavezetők és expediálók körében. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2014 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: telefonos kérdőíves kutatás 2014. februárban, 50 patikavezető és 100 expediáló megkérdezésével.

PharmaNetTrack 2014

  • Módszer:
  • Telefonos kérdőíves kutatás
  • Kiadás időpontja:
  • 2014. április 1.
  • Célcsoport:
  • Patikavezetők és expediálók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 87 dia

350.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány részletesen bemutatja a hazai patikusok internetezési szokásait, és azt, milyen a penetráció, mekkora az e-mail címmel rendelkezők illetve internetezők aránya a patikavezetők és expediálók körében. Kutatásunkat 2008-ban kezdtük, így külön fejezetben a trendekkel is foglalkozunk. Telefonos kérdőíves kutatás 2014. februárjában, 50 patikavezető és 100 expediáló megkérdezésével.

PharmaImageTrack 2013

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1000
  • Kiadás időpontja:
  • 2013. szeptember 23.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  •  84 dia

350.000,- Ft

Tartalom

A hazai gyógyszergyártók ismertsége és megítélése a felnőtt lakosság körében országosan reprezentatív mintán. A tanulmány részletesen bemutatja, milyen információi vannak a hazai lakosoknak a gyógyszercégekkel, illetve a gyógyszeriparral kapcsolatban. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2013 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1000; adatfelvétel időpontja: 2013. augusztus Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta Nyelv: magyar Terjedelem:84 dia

PharmaJournalTrack 2013

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=250
  • Kiadás időpontja:
  • 2013. március 25.
  • Célcsoport:
  • patikavezetők (20%) és expediálók (80%)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  •  41 dia

350.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai patikusok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a patikavezetők és expediálók körében. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2013 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=250; adatfelvétel időpontja: 2013. január Célcsoport: patikavezetők (20%) és expediálók (80%) Nyelv: magyar Terjedelem:41 dia

PharmaNetTrack 2013

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=250
  • Kiadás időpontja:
  • 2013. március 25.
  • Célcsoport:
  • patikavezetők (20%) és expediálók (80%)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  •  84 dia

350.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány részletesen bemutatja a hazai patikusok internetezési szokásait, és azt, milyen a penetráció, mekkora az e-mail címmel rendelkezők illetve internetezők aránya a patikavezetők és expediálók körében. Kutatásunkat 2008-ban kezdtük, így külön fejezetben a trendekkel is foglalkozunk. Módszer:kérdőíves kutatás (CATI); N=250; adatfelvétel időpontja: 2013. január Célcsoport: patikavezetők (20%) és expediálók (80%) Nyelv: magyar Terjedelem:84 dia

PharmaImageTrack 2012

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1002
  • Kiadás időpontja:
  • 2012. augusztus 27.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  •  83 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A hazai gyógyszergyártók ismertsége és megítélése a felnőtt lakosság körében országosan reprezentatív mintán. A tanulmány részletesen bemutatja, milyen információi vannak a hazai lakosoknak a gyógyszercégekkel, illetve a gyógyszeriparral kapcsolatban. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2012 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1002; adatfelvétel időpontja: 2012. augusztus Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta Nyelv: magyar Terjedelem:83 dia

OTC Choice - Allergia 2012

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=250
  • Kiadás időpontja:
  • 2012. május 10.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta, allergia kezelésére szolgáló termékeket vásárlók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 56 dia

400.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány az allergia kezelésére szolgáló OTC készítménnyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdöket mutatja be. Az OTC gyógyszereken felül a tanulmány tartalmazza az egyéb gyógyhatású szerek vásárlását is. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=250; adatfelvétel időpontja: 2012. május Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta, allergia kezelésére szolgáló termékeket vásárlók Nyelv: magyar Terjedelem: 56 dia

Patikai értékesítés 2012

  • Módszer:
  • mélyinterjús kutatás,  N=20
  • Kiadás időpontja:
  • 2012. február 28.
  • Célcsoport:
  • patikavezető gyógyszerészek
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 38 dia

400.000,- Ft

Tartalom

A kutatás alapja a gyógyszerészek 2011 decemberében és 2012 januárjában, a gyógyszeripart érintő jogszabályi változásokról alkotott véleményének, hangulatának megismerése, a várható stratégiák feltérképezése. Módszer: mélyinterjús kutatás, N=20; adatfelvétel időpontja: 2011. december - 2012. január Célcsoport: patikavezető gyógyszerészek Nyelv: magyar Terjedelem: 38 dia

PharmaNetTrack 2012

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=253
  • Kiadás időpontja:
  • 2012. február 22.
  • Célcsoport:
  • patikavezetők (20%) és expediálók (80%)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 63 dia

350.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány részletesen bemutatja a hazai patikusok internetezési szokásait, és azt, milyen a penetráció, mekkora az e-mail címmel rendelkezők illetve internetezők aránya a patikavezetők és expediálók körében. Kutatásunkat 2008-ban kezdtük, így külön fejezetben a trendekkel is foglalkozunk. Módszer:kérdőíves kutatás (CATI); N=253; adatfelvétel időpontja: 2012. január Célcsoport: patikavezetők (20%) és expediálók (80%) Nyelv: magyar Terjedelem: 63 dia

PharmaJournalTrack 2012

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=253
  • Kiadás időpontja:
  • 2012. február 20.
  • Célcsoport:
  • patikavezetők (20%) és expediálók (80%)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 54 dia

350.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai patikusok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a patikavezetők és expediálók körében. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2012 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=253; adatfelvétel időpontja: 2012. január Célcsoport: patikavezetők (20%) és expediálók (80%) Nyelv: magyar Terjedelem: 54 dia

OTC Choice - Probiotikum 2011

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=271
  • Kiadás időpontja:
  • 2012. február 8.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta, az előző 2 hónapban probiotikumot vásárlók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 59 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány a probiotikumokkal kapcsolatos fogyasztói attitűdöket mutatja be. A kutatás tartalmazza a felméréssel párhuzamosan folyó próbavásárlások eredményeit is. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=271; adatfelvétel időpontja: 2012. január Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta, az előző 2 hónapban probiotikumot vásárlók Nyelv: magyar Terjedelem: 59 dia

MediJournalTrack 2011

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=909
  • Kiadás időpontja:
  • 2011. december 5.
  • Célcsoport:
  • belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, sebész, urológus
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 78 dia

350.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai orvosok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a háziorvosok és a szakorvosok körében. Külön fejezet foglalkozik a 2004 és 2011 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=909; adatfelvétel időpontja: 2011. október Célcsoport: belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, sebész, urológus Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 78 dia

MedNetTrack 2011

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=909
  • Kiadás időpontja:
  • 2011. december 5.
  • Célcsoport:
  • belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, sebész, urológus
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  •  78 dia

350.000,- Ft

Tartalom

Szinapszis Kft. évek óta vizsgálja az orvosok internetezési szokásait. Jelen tanulmány 909 orvos megkérdezésével 18 szakorvosi csoportot reprezentál. Bemutatja az internet penetrációját, az e-mail címmel rendelkezők és internetezők arányát, az internetezési szokásokat, a leglátogatottabb általános és szakmai weboldalakat, és a 2004-2011 között végbement változásokat. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=909; adatfelvétel időpontja: 2011. október Célcsoport: belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, sebész, urológus Nyelv: magyar, angol Terjedelem:78 dia

PharmaImageTrack 2011

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1004
  • Kiadás időpontja:
  • 2011. szeptember 19.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  •  79 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A hazai gyógyszergyártók ismertsége és megítélése a felnőtt lakosság körében országosan reprezentatív mintán. A tanulmány részletesen bemutatja, milyen információi vannak a hazai lakosoknak a gyógyszercégekkel, illetve a gyógyszeriparral kapcsolatban. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2011 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1004; adatfelvétel időpontja: 2011. augusztus Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta Nyelv: magyar Terjedelem:79 dia

OTC Choice - Mozgásszervi fájdalom 2011

  • Módszer:
  • kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2011. június;
  • Kiadás időpontja:
  • 2011. augusztus 8.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), kategóriavásárlók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 54 dia

400.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány átfogó képet ad arról, hogy a patikában megvásárolt, mozgásszervi fádalom kezelésére szolgáló OTC termékek hogyan, milyen módon kerülnek kiválasztásra, milyen tényezők játszanak szerepet a vásárlók döntéseiben. A kutatás választ ad arra, melyek a leginkább ismert és alkalmazott készítmények, illetve részletesen elemezzük, melyek a patikusok által ajánlott, preferált termékek abban az esetben, ha a vásárló nem konkrét termékigénnyel érkezik a gyógyszertárba. Módszer: kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2011. június; kérdőíves kutatás (CATI); N=250; és mystery shopping; N=100 patika Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), kategóriavásárlók Nyelv: magyar Terjedelem: 54 dia

OTC Choice - Haspuffadás elleni készítmények 2011

  • Módszer:
  • kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2011. június;
  • Kiadás időpontja:
  • 2011. augusztus 1.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), kategóriavásárlók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 57 dia

400.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány átfogó képet ad arról, hogy a patikában megvásárolt, haspuffadás elleni OTC termékek hogyan, milyen módon kerülnek kiválasztásra, milyen tényezők játszanak szerepet a vásárlók döntéseiben. A kutatás választ ad arra, melyek a leginkább ismert és alkalmazott készítmények, illetve részletesen elemezzük, melyek a patikusok által ajánlott, preferált termékek abban az esetben, ha a vásárló nem konkrét termékigénnyel érkezik a gyógyszertárba. Módszer: kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2011. június; kérdőíves kutatás (CATI); N=200; és mystery shopping; N=100 patika Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), kategóriavásárlók Nyelv: magyar Terjedelem: 57 dia

OTC Choice - BPH 2011

  • Módszer:
  • kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2011. június; kérdőíves kutatás (CATI); N=202; és mystery shopping; N=100 patika
  • Kiadás időpontja:
  • 2011. július 25.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), kategóriavásárlók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 58 dia

400.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány átfogó képet ad arról, hogy a patikában megvásárolt, BPH kezelésére szolgáló OTC termékek hogyan, milyen módon kerülnek kiválasztásra, milyen tényezők játszanak szerepet a vásárlók döntéseiben. A kutatás választ ad arra, melyek a leginkább ismert és alkalmazott készítmények, illetve részletesen elemezzük, melyek a patikusok által ajánlott, preferált termékek abban az esetben, ha a vásárló nem konkrét termékigénnyel érkezik a gyógyszertárba. Módszer: kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2011. június; kérdőíves kutatás (CATI); N=202; és mystery shopping; N=100 patika Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), kategóriavásárlók Nyelv: magyar Terjedelem: 58 dia

OTC Choice - Allergia 2011

  • Módszer:
  • kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2011. június; kérdőíves kutatás (CATI); N=225; és mystery shopping; N=100 patika
  • Kiadás időpontja:
  • 2011. július 11.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), kategóriavásárlók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 49 dia

400.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány átfogó képet ad arról, hogy a patikában megvásárolt, allergia kezelésére szolgáló OTC termékek hogyan, milyen módon kerülnek kiválasztásra, milyen tényezők játszanak szerepet a vásárlók döntéseiben. A kutatás választ ad arra, melyek a leginkább ismert és alkalmazott készítmények, illetve részletesen elemezzük, melyek a patikusok által ajánlott, preferált termékek abban az esetben, ha a vásárló nem konkrét termékigénnyel érkezik a gyógyszertárba. Módszer: kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2011. június; kérdőíves kutatás (CATI); N=225; és mystery shopping; N=100 patika Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), kategóriavásárlók Nyelv: magyar Terjedelem: 49 dia

PharmaJournalTrack 2011

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=250
  • Kiadás időpontja:
  • 2011. március 7.
  • Célcsoport:
  • patikavezetők (20%) és expediálók (80%)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  •  48 dia

300.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai patikusok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a patikavezetők és expediálók körében. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2011 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=250; adatfelvétel időpontja: 2011. január Célcsoport: patikavezetők (20%) és expediálók (80%) Nyelv: magyar Terjedelem:48 dia

PharmaNetTrack 2011

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=250
  • Kiadás időpontja:
  • 2011. március 7.
  • Célcsoport:
  • patikavezetők (20%) és expediálók (80%)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 49 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány részletesen bemutatja a hazai patikusok internetezési szokásait, és azt, milyen a penetráció, mekkora az e-mail címmel rendelkezők illetve internetezők aránya a patikavezetők és expediálók körében. Kutatásunkat 2008-ban kezdtük, így külön fejezetben a trendekkel is foglalkozunk. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=250; adatfelvétel időpontja: 2011. január Célcsoport: patikavezetők (20%) és expediálók (80%) Nyelv: magyar Terjedelem: 49 dia

MediJournalTrack 2010

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=950
  • Kiadás időpontja:
  • 2011. január 24.
  • Célcsoport:
  •  belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, sebész, urológus
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 73 dia

350.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai orvosok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a háziorvosok és a szakorvosok körében. Külön fejezet foglalkozik a 2004 és 2010 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=950; adatfelvétel időpontja: 2010. szeptember Célcsoport:belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus,reumatológus, sebész,urológus Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 73 dia

MedNetTrack 2010

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=950
  • Kiadás időpontja:
  • 2011. január 24.
  • Célcsoport:
  •  belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, sebész, urológus
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  •  69 dia

350.000,- Ft

Tartalom

A Szinapszis Kft. évek óta vizsgálja az orvosok internetezési szokásait. Jelen tanulmány 950 orvos megkérdezésével18 szakorvosi csoportot reprezentál. Bemutatja az internet penetrációját, az e-mail címmel rendelkezők és internetezők arányát, az internetezési szokásokat, a leglátogatottabb általános és szakmai weboldalakat, és a 2004-2010 között végbement változásokat. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=950; adatfelvétel időpontja: 2010. szeptember Célcsoport:belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, sebész, urológus Nyelv: magyar, angol Terjedelem:69 dia

HospitalJournalTrack 2010

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=200
  • Kiadás időpontja:
  • 2010. október 25.
  • Célcsoport:
  • egészségügyi, kórházi döntéshozók, beszállítók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  •  35 dia

300.000,- Ft

Tartalom

Az orvosok körében rendszeresen végzett szaklapolvasási kutatások célcsoportjának körét 2008-ban az egészségügyi döntéshozókra is kiterjesztettük. Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a kórházi, egészségügyi döntéshozók szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a szakmai vezetés körében.Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2010 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=200; adatfelvétel időpontja: 2010. augusztus Célcsoport: egészségügyi, kórházi döntéshozók, beszállítók Nyelv: magyar Terjedelem:35 dia

HospitalNetTrack 2010

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=200
  • Kiadás időpontja:
  • 2010. október 25.
  • Célcsoport:
  • egészségügyi, kórházi döntéshozók, beszállítók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  •  40 dia

300.000,- Ft

Tartalom

Az orvosok körében rendszeresen végzett internet használati kutatások célcsoportjának körét 2008-ban a az egészségügyi döntéshozókra is kiterjesztettük. A tanulmány részletesen bemutatja a kórházi, egészségügyi döntéshozók internetezési szokásait, és azt, milyen a penetráció, mekkora az e-mail címmel rendelkezők illetve internetezők aránya a szakmai vezetés körében. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2010 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=200; adatfelvétel időpontja: 2010. augusztus Célcsoport: egészségügyi, kórházi döntéshozók, beszállítók Nyelv: magyar Terjedelem:40 dia

PharmaImageTrack 2010

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1000
  • Kiadás időpontja:
  • 2010. szeptember 24.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 40 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A hazai gyógyszergyártók ismertsége és megítélése a felnőtt lakosság körében országosan reprezentatív mintán. A tanulmány részletesen bemutatja, milyen információi vannak a hazai lakosoknak a gyógyszercégekkel, illetve a gyógyszeriparral kapcsolatban. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2010 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1000; adatfelvétel időpontja: 2010. augusztus Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta Nyelv: magyar Terjedelem: 40 dia

OTC Choice - Allergia 2010

  • Módszer:
  • kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2010. augusztus, kérdőíves kutatás (CATI); N=260; és mystery shopping; N=100 patika
  • Kiadás időpontja:
  • 2010. szeptember 20.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), kategóriavásárlók; országosan reprezentatív minta
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 49 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány átfogó képet ad arról, hogy a patikában megvásárolt, allergia kezelésére szolgáló OTC termékek hogyan, milyen módon kerülnek kiválasztásra, milyen tényezők játszanak szerepet a vásárlók döntéseiben. A kutatás választ ad arra, melyek a leginkább ismert és alkalmazott készítmények, illetve részletesen elemezzük, melyeka patikusok által ajánlott, preferált termékek abban az esetben, ha a vásárló nem konkrét termékigénnyel érkezik a gyógyszertárba. Módszer: kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2010. augusztus, kérdőíves kutatás (CATI); N=260; és mystery shopping; N=100 patika Célcsoport: felnőtt lakosság (18+),kategóriavásárlók; országosan reprezentatív minta Nyelv: magyar Terjedelem: 49 dia

OTC Choice - Gyomorégés, savcsökkentők, reflux 2010

  • Módszer:
  • kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2010. június, kérdőíves kutatás (CATI); N=300; és mystery shopping; N=100 patika
  • Kiadás időpontja:
  • 2010. augusztus 1.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), kategóriavásárlók; országosan reprezentatív minta
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 47 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány átfogó képet ad arról, hogy a patikában megvásárolt, gyomorégés, túlzott savtermelődés, reflux kezelésére szolgáló OTC termékek hogyan, milyen módon kerülnek kiválasztásra, milyen tényezők játszanak szerepet a vásárlók döntéseiben. A kutatás választ ad arra, melyek a leginkább ismert és alkalmazott készítmények, illetve részletesen elemezzük, melyeka patikusok által ajánlott, preferált termékek abban az esetben, ha a vásárló nem konkrét termékigénnyel érkezik a gyógyszertárba. Módszer: kettős kutatási módszertan, adatfelvétel időpontja: 2010. június, kérdőíves kutatás (CATI); N=300; és mystery shopping; N=100 patika Célcsoport: felnőtt lakosság (18+),kategóriavásárlók; országosan reprezentatív minta Nyelv: magyar Terjedelem: 47 dia

PharmaJournalTrack 2010

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=250
  • Kiadás időpontja:
  • 2010. március 5.
  • Célcsoport:
  • patikavezetők (20%) és expediálók (80%)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  •  44 dia

300.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai patikusok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a patikavezetők és expediálók körében. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2010 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=250; adatfelvétel időpontja: 2010. január Célcsoport: patikavezetők (20%) és expediálók (80%) Nyelv: magyar Terjedelem:44 dia

PharmaNetTrack 2010

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=250
  • Kiadás időpontja:
  • 2010. március 5.
  • Célcsoport:
  • patikavezetők (20%) és expediálók (80%)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 43 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány részletesen bemutatja a hazai patikusok internetezési szokásait, és azt, milyen a penetráció, mekkora az e-mail címmel rendelkezők illetve internetezők aránya a patikavezetők és expediálók körében. Kutatásunkat 2008-ban kezdtük, így külön fejezetben a trendekkel is foglalkozunk. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=250; adatfelvétel időpontja: 2010. január Célcsoport: patikavezetők (20%) és expediálók (80%) Nyelv: magyar Terjedelem: 43 dia

MediJournalTrack 2009

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1400
  • Kiadás időpontja:
  • 2009. november 23.
  • Célcsoport:
  • aneszteziológus, belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, radiológus, reumatológus, sebész, szemész, urológus
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 75 dia

350.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai orvosok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a háziorvosok és a szakorvosok körében. Külön fejezet foglalkozik a 2004 és 2009 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1400; adatfelvétel időpontja: 2009. szeptember Célcsoport: aneszteziológus, belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, radiológus, reumatológus, sebész, szemész, urológus Nyelv: magyar Terjedelem: 75 dia

MedNetTrack 2009

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1400
  • Kiadás időpontja:
  • 2009. november 23.
  • Célcsoport:
  • aneszteziológus, belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, radiológus, reumatológus, sebész, szemész, urológus
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 59 dia

350.000,- Ft

Tartalom

A Szinapszis Kft. évek óta vizsgálja az orvosok internetezési szokásait. Jelen tanulmány 1400 orvos megkérdezésével 21 szakorvosi csoportot reprezentál. Bemutatja az internet penetrációját, az e-mail címmel rendelkezők és internetezők arányát, az internetezési szokásokat, a leglátogatottabb általános és szakmai weboldalakat, és a 2004-2009 között végbement változásokat. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1400; adatfelvétel időpontja: 2009. szeptember Célcsoport: aneszteziológus, belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, radiológus, reumatológus, sebész, szemész, urológus Nyelv: magyar Terjedelem: 59 dia

HospitalJournalTrack 2009

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=200
  • Kiadás időpontja:
  • 2009. október 1.
  • Célcsoport:
  • egészségügyi, kórházi döntéshozók, beszállítók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  •  36 dia

300.000,- Ft

Tartalom

Az orvosok körében rendszeresen végzett szaklapolvasási kutatások célcsoportjának körét 2008-ban az egészségügyi döntéshozókra is kiterjesztettük. Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a kórházi, egészségügyi döntéshozók szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a szakmai vezetés körében. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=200; adatfelvétel időpontja: 2009. augusztus Célcsoport: egészségügyi, kórházi döntéshozók, beszállítók Nyelv: magyar Terjedelem:36 dia

HospitalNetTrack 2009

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=200
  • Kiadás időpontja:
  • 2009. október 1.
  • Célcsoport:
  • egészségügyi, kórházi döntéshozók, beszállítók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  •  48 dia

300.000,- Ft

Tartalom

Az orvosok körében rendszeresen végzett internet használati kutatások célcsoportjának körét 2008-ban a az egészségügyi döntéshozókra is kiterjesztettük. A tanulmány részletesen bemutatja a kórházi, egészségügyi döntéshozók internetezési szokásait, és azt, milyen a penetráció, mekkora az e-mail címmel rendelkezők illetve internetezők aránya a szakmai vezetés körében. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2009 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=200; adatfelvétel időpontja: 2009. augusztus Célcsoport: egészségügyi, kórházi döntéshozók, beszállítók Nyelv: magyar Terjedelem:48 dia

PharmaImageTrack 2009

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1000
  • Kiadás időpontja:
  • 2009. augusztus 31.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 64 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A hazai gyógyszergyártók ismertsége és megítélése a felnőtt lakosság körében országosan reprezentatív mintán. A tanulmány részletesen bemutatja, milyen információi vannak a hazai lakosoknak a gyógyszercégekkel, illetve a gyógyszeriparral kapcsolatban. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2009 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1000; adatfelvétel időpontja: 2009. július Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta Nyelv: magyar Terjedelem: 64 dia

Gyógyszerimage kutatás - Antiasztmatikumok

  • Módszer:
  • online kérdőíves kutatás, N=119
  • Kiadás időpontja:
  • 2009. április 30.
  • Célcsoport:
  • háziorvosok (71%) és pulmonológusok (29%)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 53 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A kutatás központi kérdése, milyen az originális és generikus antiasztmatikumok megítélése a háziorvosok és szakorvosok körében. Tanulmányunkban külön elemezzük a gyártói illetve gyógyszer image-t, külön hangsúlyt fektetve arra, mennyiben befolyásolja a cég megítélése az általa gyártott készítményekről alkotott véleményeket. Módszer: online kérdőíves kutatás, N=119; adatfelvétel időpontja: 2009. április Célcsoport: háziorvosok (71%) és pulmonológusok (29%) Nyelv: magyar Terjedelem: 53 dia

MediJournalQual 2009

  • Módszer:
  • fókuszcsoportos kutatás; N=2 csoport 2009 májusában
  • Kiadás időpontja:
  • 2009. március 31.
  • Célcsoport:
  • fővárosi felnőtt praxisú háziorvosok
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 64 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A kvalitatív módszertannal készített kutatás arra keresi a választ, milyen szerepe van a szaklapoknak az orvos-szakmai információszerzésben, mi az oka, az elmúlt években bekövetkezett változásoknak, az internet térnyerésének. Külön fejezet foglalkozik a leggyakrabban olvasott hazai szaklapok részletes, laponkénti elemzésével, értékelésével. Módszer: fókuszcsoportos kutatás; N=2 csoport 2009 májusában Célcsoport: fővárosi felnőtt praxisú háziorvosok Nyelv: magyar Terjedelem: 64 dia

MediLifestyleStudy 2009

  • Módszer:
  • online kérdőíves kutatás, N=561
  • Kiadás időpontja:
  • 2009. március 30.
  • Célcsoport:
  • háziorvosok (23%) és szakorvosok vegyesen (77%), a teljes orvostársadalmat reprezentálva
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 33 dia

250.000,- Ft

Tartalom

2009-ben először vizsgáltuk az orvosok életmódját, életstílusát, szabadidős tevékenységiet, a sporthoz, kikapcsolódáshoz, üdüléshez, hobbikhoz való viszonyát. Bemutatjuk, mennyire érdekli őket a hírek és a politika, a napi sajtó, a sugárzott média, illetve milyen jövőképpel rendelkeznek, hogyan látják egzisztenciális és szakmai helyzetüket. Módszer: online kérdőíves kutatás, N=561; adatfelvétel időpontja: 2009. március Célcsoport: háziorvosok (23%) és szakorvosok vegyesen (77%), a teljes orvostársadalmat reprezentálva Nyelv: magyar Terjedelem: 33 dia

PharmaJournalTrack 2009

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=250
  • Kiadás időpontja:
  • 2009. január 30.
  • Célcsoport:
  • patikavezetők (20%) és expediálók (80%)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 33 dia

250.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai patikusok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a patikavezetők és expediálók körében. Külön fejezet foglalkozik a 2008 és 2009 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=250; adatfelvétel időpontja: 2009. január Célcsoport: patikavezetők (20%) és expediálók (80%) Nyelv: magyar Terjedelem: 33 dia

PharmaNetTrack 2009

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=250
  • Kiadás időpontja:
  • 2009. január 30.
  • Célcsoport:
  • patikavezetők (20%) és expediálók (80%)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 44 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány részletesen bemutatja a hazai patikusok internetezési szokásait, és azt, milyen a penetráció, mekkora az e-mail címmel rendelkezők illetve internetezők aránya a patikavezetők és expediálók körében. Kutatásunkat 2008-ban kezdtük, így külön fejezetben a trendekkel is foglalkozunk. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=250; adatfelvétel időpontja: 2009. január Célcsoport: patikavezetők (20%) és expediálók (80%) Nyelv: magyar Terjedelem: 44 dia

Generikus gyógyszerek megítélésének és felírásának változása

  • Módszer:
  • online kérdőíves kutatás, N=107
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. november 30.
  • Célcsoport:
  • felnőtt praxisú háziorvosok
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 33 dia

250.000,- Ft

Tartalom

Kutatásunkban arra keressük a választ, mennyiben befolyásolja az egészségügyi reform "generikus programként" ismertté vált intézkedése az háziorvosi gyakorlatot a bevezetés utáni 1-1,5 évvel. Néhány kérdésen keresztül az originális és generikus gyártókkal kapcsolatos véleményeket is részletezzük. Módszer: online kérdőíves kutatás, N=107; adatfelvétel időpontja: 2009. október Célcsoport: felnőtt praxisú háziorvosok Nyelv: magyar Terjedelem: 33 dia

Gyógyszerimage kutatás - Nasalis készítmények

  • Módszer:
  • online kérdőíves kutatás, N=171
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. november 30.
  • Célcsoport:
  • háziorvosok (50%) és szakorvosok (51%) (pulmonológusok, fül-orr-gégészek, allergológusok)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 47 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A kutatás központi kérdése, milyen az originális és generikus nasalis készítmények megítélése a háziorvosok és szakorvosok körében. Tanulmányunkban külön elemezzük a gyártói illetve gyógyszer image-t, külön hangsúlyt fektetve arra, mennyiben befolyásolja a cég megítélése az általa gyártott készítményekről alkotott véleményeket. Módszer: online kérdőíves kutatás, N=171; adatfelvétel időpontja: 2009. október Célcsoport: háziorvosok (50%) és szakorvosok (51%) (pulmonológusok, fül-orr-gégészek, allergológusok) Nyelv: magyar Terjedelem: 47 dia

PublicHealthAware 2008

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1000
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. november 30.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 47 dia

500.000,- Ft

Tartalom

A felmérés, több, az egészséggel, annak megőrzésével kapcsolatos témát elemez: részletesen foglalkozunk többek között a magyar lakosság gyógyszervásárlási szokásaival, egészségi állapotának felmérésével, illetve röviden a hazai egészségügyi rendszer értékelésével. A jelentés a gyógyszerköltésekben 2006 óta bekövetkezett változásokat, trendeket is közli. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1000; adatfelvétel időpontja: 2008. október Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta Nyelv: magyar Terjedelem: 47 dia

MediJournalTrack 2008

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1400
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. október 13.
  • Célcsoport:
  • aneszteziológus, belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, radiológus, reumatológus, sebész, szemész, urológus
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 65 dia

400.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai orvosok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a háziorvosok és a szakorvosok körében. Külön fejezet foglalkozik a 2004 és 2008 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1400; adatfelvétel időpontja: 2008. október Célcsoport: aneszteziológus, belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, radiológus, reumatológus, sebész, szemész, urológus Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 65 dia

MedNetTrack 2008

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1400
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. október 13.
  • Célcsoport:
  • aneszteziológus, belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, radiológus, reumatológus, sebész, szemész, urológus
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 58 dia

400.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai orvosok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a háziorvosok és a szakorvosok körében. Külön fejezet foglalkozik a 2004 és 2008 között bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1400; adatfelvétel időpontja: 2008. október Célcsoport: aneszteziológus, belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, hematológus, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, radiológus, reumatológus, sebész, szemész, urológus Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 58 dia

Gyógyszerimage kutatás - Systemás antihisztaminok

  • Módszer:
  • online kérdőíves kutatás, N=239
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. szeptember 30.
  • Célcsoport:
  • háziorvosok (68%) és szakorvosok (32%) (pulmonológusok, fül-orr-gégészek, allergológusok)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 49 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A kutatás központi kérdése, milyen az originális és generikus systemás antihisztaminok megítélése a háziorvosok és szakorvosok körében. Tanulmányunkban külön elemezzük a gyártói illetve gyógyszer image-t, külön hangsúlyt fektetve arra, mennyiben befolyásolja a cég megítélése az általa gyártott készítményekről alkotott véleményeket. Módszer: online kérdőíves kutatás, N=239; adatfelvétel időpontja: 2009. augusztus Célcsoport: háziorvosok (68%) és szakorvosok (32%) (pulmonológusok, fül-orr-gégészek, allergológusok) Nyelv: magyar Terjedelem: 49 dia

HospitalJournalTrack 2008

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=200
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. augusztus 31.
  • Célcsoport:
  • egészségügyi, kórházi döntéshozók, beszállítók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 55 dia

250.000,- Ft

Tartalom

Az orvosok körében rendszeresen végzett szaklapolvasási kutatások célcsoportjának körét 2008-ban az egészségügyi döntéshozókra is kiterjesztettük. Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a kórházi, egészségügyi döntéshozók szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a szakmai vezetés körében. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=200; adatfelvétel időpontja: 2008. augusztus Célcsoport: egészségügyi, kórházi döntéshozók, beszállítók Nyelv: magyar Terjedelem: 55 dia

HospitalNetTrack 2008

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=200
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. augusztus 28.
  • Célcsoport:
  • egészségügyi, kórházi döntéshozók, beszállítók
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 31 dia

250.000,- Ft

Tartalom

Az orvosok körében rendszeresen végzett internet használati kutatások célcsoportjának körét 2008-ban a az egészségügyi döntéshozókra is kiterjesztettük. A tanulmány részletesen bemutatja a kórházi, egészségügyi döntéshozók internetezési szokásait, és azt, milyen a penetráció, mekkora az e-mail címmel rendelkezők illetve internetezők aránya a szakmai vezetés körében. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=200; adatfelvétel időpontja: 2008. augusztus Célcsoport: egészségügyi, kórházi döntéshozók, beszállítók Nyelv: magyar Terjedelem: 31 dia

Látogatói kutatás 2008

  • Módszer:
  • mélyinterjús kutatás 2008 júniusában (N=10)
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. július 30.
  • Célcsoport:
  • orvos, gyógyszerész, egészségügyi főiskolai és biológus végzettségű orvoslátogatók
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 34 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A kutatás során részletesen vizsgáltuk a gyógyszer-gazdaságossági törvény hatására bekövetkező gyógyszeripari változásokat a sales tevékenységre, az orvoslátogatói munka minőségére, a látogatói hangulatra. Részletesen foglalkozunk az alternatív sales támogató eszközök pozíciójának elemzésével, lehetőségeivel. Módszer: mélyinterjús kutatás 2008 júniusában (N=10) Célcsoport: orvos, gyógyszerész, egészségügyi főiskolai és biológus végzettségű orvoslátogatók Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 34 dia

MediJournalTrack és MedNetTrack fogászok körében

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=250
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. január 31.
  • Célcsoport:
  • fogász szakorvosok, régió és településtípus szerint a teljes fogásztársadalmat reprezentálva
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 44 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány részletesen bemutatja a hazai fogorvosok szaklapolvasási és internetezési szokásait. A jelentésből választ kapunk többek között arra, melyek a fogászok által leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok illetve internetes oldalak. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=250; adatfelvétel időpontja: 2008. január Célcsoport: fogász szakorvosok, régió és településtípus szerint a teljes fogásztársadalmat reprezentálva Nyelv: magyar Terjedelem: 44 dia

PharmaJournalTrack 2008

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=250
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. január 31.
  • Célcsoport:
  • patikavezetők (20%) és expediálók (80%)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 25 dia

250.000,- Ft

Tartalom

Az orvosok körében rendszeresen végzett szaklapolvasási kutatások célcsoportjának körét 2008-ban a gyógyszerészekre is kiterjesztettük. Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai patikusok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a patikavezetők és expediálók körében. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=250; adatfelvétel időpontja: 2008. január Célcsoport: patikavezetők (20%) és expediálók (80%) Nyelv: magyar Terjedelem: 25 dia

PharmaNetTrack 2008

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=250
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. január 31.
  • Célcsoport:
  • patikavezetők (20%) és expediálók (80%)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 24 dia

250.000,- Ft

Tartalom

Az orvosok körében rendszeresen végzett internet használati kutatások célcsoportjának körét 2008-ban a gyógyszerészekre is kiterjesztettük. A tanulmány részletesen bemutatja a hazai patikusok internetezési szokásait, és azt, milyen a penetráció, mekkora az e-mail címmel rendelkezők illetve internetezők aránya a patikavezetők és expediálók körében. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=250; adatfelvétel időpontja: 2008. január Célcsoport: patikavezetők (20%) és expediálók (80%) Nyelv: magyar Terjedelem: 24 dia

Gyógyszerimage kutatás - Koleszterincsökkentők

  • Módszer:
  • online kérdőíves kutatás, N=292
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. január 23.
  • Célcsoport:
  • háziorvosok (70%) és szakorvosok (30%) (belgyógyászok, kardiológusok, diabetológusok)
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 54 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A kutatás központi kérdése, milyen az originális és generikus koleszterincsökkentők megítélése a háziorvosok és szakorvosok körében. Tanulmányunkban külön elemezzük a gyártói illetve gyógyszer image-t, külön hangsúlyt fektetve arra, mennyiben befolyásolja a cég megítélése az általa gyártott készítményekről alkotott véleményeket. Módszer: online kérdőíves kutatás, N=292; adatfelvétel időpontja: 2009. június Célcsoport: háziorvosok (70%) és szakorvosok (30%) (belgyógyászok, kardiológusok, diabetológusok) Nyelv: magyar Terjedelem: 54 dia

PharmaImageTrack 2008

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1000
  • Kiadás időpontja:
  • 2008. január 23.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 67 dia

300.000,- Ft

Tartalom

A hazai gyógyszergyártók ismertsége és megítélése a felnőtt lakosság körében országosan reprezentatív mintán. A tanulmány részletesen bemutatja, milyen információi vannak a hazai lakosoknak a gyógyszercégekkel, illetve a gyógyszeriparral kapcsolatban. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1000; adatfelvétel időpontja: 2008. május Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 67 dia

MediJournalTrack 2007

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1300
  • Kiadás időpontja:
  • 2007. november 30.
  • Célcsoport:
  • aneszteziológus, belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, sebész, urológus
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 65 dia

750.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai orvosok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a háziorvosok és a szakorvosok körében. Külön fejezet foglalkozik a 2004 óta bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1300; adatfelvétel időpontja: 2007. október Célcsoport: aneszteziológus, belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, sebész, urológus Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 65 dia

MedNetTrack 2007

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1300
  • Kiadás időpontja:
  • 2007. november 30.
  • Célcsoport:
  • aneszteziológus, belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, sebész, urológus
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 48 dia

750.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány részletesen bemutatja a hazai orvosok internetezési szokásait, és azt, milyen a penetráció, mekkora az e-mail címmel rendelkezők illetve internetezők aránya a háziorvosok és a szakorvosok körében. Külön fejezet foglalkozik a 2004 óta bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1300; adatfelvétel időpontja: 2007. október Célcsoport: aneszteziológus, belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, onkológus, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, sebész, urológus Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 48 dia

Health Policy Study - Átfogó egészségpolitikai kutatás

  • Módszer:
  • szekunder, mélyinterjús (40 fő orvosi és 8 fő beteg) és kérdőíves (CATI) (N=400 orvos, N=500 beteg) kutatások 2007 augusztusában
  • Kiadás időpontja:
  • 2007. október 15.
  • Célcsoport:
  • felnőtt praxisú háziorvosok, szakorvosok, krónikus betegek
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 60 dia

3.000.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány arról, hogyan élték meg az orvosok és a betegek az egészségügyi reform során bevezetett intézkedések hatásait. A kvantitatív és kvalitatív módszertant egyaránt ötvöző felmérés nem csak statisztikai adatok, hanem mélyebb információk révén ad hiteles képet a gyakorlatban bekövetkezett előnyös és hátrányos változásokról. Módszer: szekunder, mélyinterjús (40 fő orvosi és 8 fő beteg) és kérdőíves (CATI) (N=400 orvos, N=500 beteg) kutatások 2007 augusztusában Célcsoport: felnőtt praxisú háziorvosok, szakorvosok, krónikus betegek Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 60 dia

PublicHealthAware 2007

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1000
  • Kiadás időpontja:
  • 2007. március 31.
  • Célcsoport:
  • felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 56 dia

1.500.000,- Ft

Tartalom

A 2006-ban elkészített egészségtudatosság kutatás folyatatásaként részben azonos, részben új szempontokat bevonva vizsgáltuk a magyar társadalom egészségtudatosságát. Külön fejezet foglalkozik az egészségügyi témák iránti nyitottság, információigény elemzésével, a preferált kommunikációs csatornák bemutatásával, illetve részletesen kitérünk a gyógyszerköltésekben 2006 óta bekövetkezett változásokra, trendekre is. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1000; adatfelvétel időpontja: 2007. február Célcsoport: felnőtt lakosság (18+), országosan reprezentatív minta Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 56 dia

Egészségpolitikai aktualitások

  • Módszer:
  • mélyinterjús kutatás 2006 decemberében (N=10)
  • Kiadás időpontja:
  • 2007. január 31.
  • Célcsoport:
  • fővárosi és vidéki vezető praxisú háziorvosok
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 12 dia

500.000,- Ft

Tartalom

Mélyinterjús kutatás kiemelkedő praxisú háziorvosok körében az egészségpolitikai változások megítélésével, a gyakorlati problémákkal, várakozásokkal kapcsolatban. Módszer: mélyinterjús kutatás 2006 decemberében (N=10) Célcsoport: fővárosi és vidéki vezető praxisú háziorvosok Nyelv: magyar Terjedelem: 12 dia

MedRepDiary 2006

  • Módszer:
  • Kvantitatív adatgyűjtés (21 orvos, N=455 kitöltött kérdőív)
  • Kiadás időpontja:
  • 2006. november 30.
  • Célcsoport:
  • felnőtt praxisú háziorvosok (megyénként legalább egy orvos)
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 74 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A naplózó kutatásban háziorvosok bevonásával gyűjtöttünk információkat a látogatások gyakoriságáról, az orvoslátogatók szakmai és nem szakmai jellegű felkészültségéről, hozzáállásáról. A tanulmány összesített és gyógyszergyártók szerinti részletes bontásokat egyaránt tartalmaz. Módszer: Kvantitatív adatgyűjtés (21 orvos, N=455 kitöltött kérdőív); adatfelvétel időpontja: 2006. november-december Célcsoport: felnőtt praxisú háziorvosok (megyénként legalább egy orvos) Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 74 dia

MediJournalTrack 2006

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1200
  • Kiadás időpontja:
  • 2006. november 20.
  • Célcsoport:
  • belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, urológus
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 65 dia

750.000,- Ft

Tartalom

Átfogó tanulmány, amely részletesen bemutatja a hazai orvosok szaklapolvasási szokásait, illetve azt, hogy melyek a leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok a háziorvosok és a szakorvosok körében. Külön fejezet foglalkozik a 2004 óta bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1200; adatfelvétel időpontja: 2006. október Célcsoport: belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, urológus Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 65 dia

MedNetTrack 2006

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1200
  • Kiadás időpontja:
  • 2006. november 20.
  • Célcsoport:
  •  belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, urológus
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 39 dia

750.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány részletesen bemutatja a hazai orvosok internetezési szokásait, és azt, milyen a penetráció, mekkora az e-mail címmel rendelkezők illetve internetezők aránya a háziorvosok és a szakorvosok körében. Külön fejezet foglalkozik a 2004 óta bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1200; adatfelvétel időpontja: 2006. október Célcsoport:belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, urológus Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 39 dia

MediJournalQual 2006

  • Módszer:
  • fókuszcsoportos kutatás; N=2 csoport 2006 szeptemberében
  • Kiadás időpontja:
  • 2006. szeptember 30.
  • Célcsoport:
  •  fővárosi felnőtt praxisú háziorvosok
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 34 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A kvalitatív módszertannal készített kutatás arra keresi a választ, milyen szerepe van a szaklapoknak az orvos-szakmai információszerzésben, mi az oka, az elmúlt években bekövetkezett változásoknak. Külön fejezet foglalkozik a leggyakrabban olvasott hazai szaklapok részletes, laponkénti elemzésével, értékelésével. Módszer: fókuszcsoportos kutatás; N=2 csoport 2006 szeptemberében Célcsoport:fővárosi felnőtt praxisú háziorvosok Nyelv: magyar Terjedelem: 34 dia

PublicHealthAware 2006

  • Módszer:
  • kérdőíves kutatás (CATI); N=1022; (2006. május); fókuszcsoportos kutatás; N=2 lakossági csoport (2006. június)
  • Kiadás időpontja:
  • 2006. június 30.
  • Célcsoport:
  •  felnőtt lakosság (18-55 év között), országosan reprezentatív minta
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 46 dia

1.500.000,- Ft

Tartalom

A kutatás az emberek egészséggel–betegségekkel és gyógyszerekkel kapcsolatos véleményeit, tapasztalatait mutatja be, átfogó képet adva ezáltal arról, hol tart a magyar társadalom egészségtudatossága. Módszer: kérdőíves kutatás (CATI); N=1022; (2006. május); fókuszcsoportos kutatás; N=2 lakossági csoport (2006. június) Célcsoport:felnőtt lakosság (18-55 év között), országosan reprezentatív minta Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 46 dia

MedRepDiary 2005

  • Módszer:
  • Kvantitatív adatgyűjtés (19 orvos, N=228 kitöltött kérdőív)
  • Kiadás időpontja:
  • 2005. november 2.
  • Célcsoport:
  •   felnőtt praxisú háziorvosok
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 58 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány részletesen bemutatja a hazai orvosok internetezési szokásait, és azt, milyen a penetráció, mekkora az e-mail címmel rendelkezők illetve internetezők aránya a háziorvosok és a szakorvosok körében. Külön fejezet foglalkozik a 2004 óta bekövetkezett változások, trendek bemutatásával. Módszer: Kvantitatív adatgyűjtés (19 orvos, N=228 kitöltött kérdőív); adatfelvétel időpontja: 2005. október Célcsoport:felnőtt praxisú háziorvosok Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 58 dia

Orvoslátogatók véleménye a gyógyszerlátogatói rendszerekről

  • Módszer:
  • Mélyinterjús kutatás
  • Kiadás időpontja:
  • 2004. október 31.
  • Célcsoport:
  • Orvoslátogatók
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 25 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A gyógyszeriparról kialakult vélemények szegmentált kutatása különböző végzettségű orvoslátogatók körében. A tanulmány aktívan tevékenykedő látogatók szemével mutatja be, milyen az orvoslátogatás szerepe, helye és feladata a gyógyszer-értékesítésben, külön hangsúlyt helyezve a végzettségek (orvos, gyógyszerész, egyéb) szerinti különbségek feltárására. Módszer: mélyinterjús kutatás 2004 októberében (N=15) Célcsoport:orvos, gyógyszerész, egészségügyi főiskolai, biológus és vegyész végzettségű orvoslátogatók

A gyógyszeripar orvoslátogatói szemmel

  • Módszer:
  • Mélyinterjúk
  • Kiadás időpontja:
  • 2004. augusztus 31.
  • Célcsoport:
  • Korábban orvoslátogatóként dolgozó orvosok
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 15 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A gyógyszeriparról kialakult vélemények objektív kutatása egykori orvoslátogatók körében. A tanulmány korábban látogatóként dolgozók szemével mutatja be, milyen az orvoslátogatás szerepe, helye és feladata a gyógyszer-értékesítésben. Módszer: mélyinterjús kutatás 2004 augusztusában (N=8) Célcsoport:korábban orvoslátogatóként dolgozó orvosok

A hazai orvosi szaklappiac teljeskörű feltérképezése

  • Módszer:
  • Szekunder adatgyűjtése, elemzés
  • Kiadás időpontja:
  • 2004. május 31.
  • Célcsoport:
  • Orvosi szaklapok
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 129 oldal

250.000,- Ft

Tartalom

Tanulmányunk különböző szempontok szerint, részletesen elemzi a magyar nyelvű orvosi szaklapokat. A megjelenési, terjesztési adatok bemutatása mellett rövid tartalmi és formai értékelését is adunk.

MediJournalTrack és MedNetTrack 2004

  • Módszer:
  • Telefonos kérdőíves kutatás
  • Kiadás időpontja:
  • 2004. május 31.
  • Célcsoport:
  • 15 szakorvosi csoport (n=1505)
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 69 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány részletesen bemutatja a hazai orvosok szaklapolvasási és internetezési szokásait. A jelentésből választ kapunk többek között arra, melyek a doktorok által leggyakrabban olvasott nyomtatott kiadványok illetve internetes oldalak. Telefonos kérdőíves kutatás (CATI) 2004. májusában, összesen 1505 interjú az alábbi szakok között: belgyógyász, bőrgyógyász, diabetológus, fül-orr-gégész, gasztroenterológus, gyermekorvos, háziorvos, kardiológus, neurológus, nőgyógyász, ortopédus, pszichiáter, pulmonológus, reumatológus, urológus. Nyelv: magyar, angol Terjedelem: 69 dia

Háziorvosok véleménye szakpolitikáról és a gyógyszergyárakról

  • Módszer:
  • Mélyinterjús kutatás
  • Kiadás időpontja:
  • 2004. április 30.
  • Célcsoport:
  • fővárosi felnőtt praxisú háziorvosok
  • Nyelv:
  • magyar, angol
  • Terjedelem:
  • 19 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A tanulmány átfogó képet ad arról, milyennek ítélik a háziorvosok az orvos-beteg illetve az orvos-gyógyszergyári kapcsolatok minőségét, alakulását. A kutatás külön foglalkozik az aktuális egészségügyi politika értékelésével, amely hasznos hátteret nyújt a mögöttes okok és motivációk megértéséhez. Mélyinterjús kutatás 2004. áprilisában 10 fővárosi felnőtt praxisú háziorvos körében.

A háziorvosok véleménye az orvoslátogatói rendszerekről

  • Módszer:
  • Mélyinterjúk
  • Kiadás időpontja:
  • 2003. szeptember 30.
  • Célcsoport:
  • Fővárosi háziorvosok
  • Nyelv:
  • magyar
  • Terjedelem:
  • 29 dia

250.000,- Ft

Tartalom

A kutatás során arra keressük a választ, milyen formában működnek a praxisok, gazdasági szempontból mennyire elégedettek a háziorvosok, helyzetükön mennyiben javíthatnak a gyógyszergyártók. További fókuszpont még az is, hogy melyek azok a csatornák, amelyeken keresztül leghatékonyabban nyerhetők meg egy-egy termék alkalmazásának. 12 mélyinterjút készítettünk 2003 szeptemberében fővárosi háziorvosokkal (önkormányzati, illetve vállalkozói formában működő praxisok).