Viszlát sales és marketing! Üdvözlünk hirdetési csapat!

  • 2017-01-18 00:00:00
  • Kutatás

Friss eyeforpharma tanulmány a megváltozott hirdetési modellről

A hagyományos hirdetési modell már a múlté.

Ahhoz, hogy a gyógyszeripar kommunikációja valóban sikeres legyen, búcsút kell intenünk a sales és a marketing közötti ellentéteknek és egy átfogó, ténylegesen integrált ügyfélcentrikus megközelítést kell alkalmaznunk.

Az eyeforpharma legfrissebb tanulmányában az AstraZeneca, BMS, Janssen, és a Merck szakemberei mondják el, hogyan olvasztható be a hirdetési funkció és vizsgálhatók a(z):

  • Ügyfél-központú csapat előnyei
  • Belső integráció nyújtotta kihívások és megoldások
  • Szerepek és képesség kombinációk az integrált hirdetési csapatokban
  • Fogyasztókra gyakorolt hatás és hogyan kezelhető a kapcsolat.

Töltse le a teljes tanulmányt díjmentesen ide kattintva!


Ne feledje, 2017. március 14-16 között Barcelonában az eyeforpharma éves konferenciájára most a Szinapszis mögött álló cégcsoport, a Quercus Consultung Group ügyfelei jelentős díjkedvezménnyel regisztrálhatnak! További információkért töltse le a konferencia tájékoztató anyagát, és regisztráljon kedvezményesen a „Szinapszis600” kód felhasználásával.

Amennyiben bármilyen kérdés merülne fel Önben a konferenciával kapcsolatban
keressen bennünket, vagy a rendezvény szervezőit.

Találkozzunk márciusban, Barcelonában!