HealthPortalsAudit 2011

  • 2011-11-30 15:25:00
  • Kutatás

HealthPortalsAudit tanulmányunk harmadik kiadásában – a korábbiaktól eltérően – döntően nem piackutatási adatokra támaszkodunk, hanem a rendelkezésre álló szekunder információkon keresztül elemezzük az online egészségügyi piacot.

Tény, hogy minden portál méri a látogatottsági adatokat, de ténylegesen vajon hány felhasználót érnek el ezek az oldalak összességében? Milyen a magyar piac ebből a szempontból nemzetközi összehasonlításban? Hogyan alakulnak a keresési szokások a kifejezetten egészséggel illetve életmóddal kapcsolatos, valamint a nőknek szóló tematikus oldalak tekintetében, mennyire van átfedés ezen oldalak között?

És végül, de nem utolsó sorban, optimálisan hány egészségportálon kell jelen lennie egy hirdetőnek ahhoz, hogy az érdeklődők minél nagyobb hányadát érje el?… Csak néhány fontos kérdés, amelyekre tanulmányunkból biztosan választ adunk, bízva abban, hogy ismét hasznos gyakorlati tanácsokkal támogathatjuk az online egészség-megjelenések stratégiai tervezését.

A HealthPortalsAudit 2011 digitális válozata a Szinapszis Kft. honlapjáról ide kattintva regisztrációt követően ingyenesen tölthető le!